سرگرمی شماره میلیون سهام عدالت سامانه سهام عدالت

سرگرمی: شماره میلیون سهام عدالت سامانه سهام عدالت اخبار اقتصادی و بازرگانی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار بین الملل بودجه نظامی هنگفت ترامپ جهت پنتاگون و زرادخانه هسته‌ای

رئیس‌جمهوری آمریکا بودجه نظامی‌ای ارائه کرده است که بزرگترین حجم بودجه از سال ۲۰۱۱ محسوب می‌شود و روی تقویت دفاع هسته‌ای این کشور و مقابله با رشد اقتدار چین و ر

بودجه نظامی هنگفت ترامپ جهت پنتاگون و زرادخانه هسته‌ای

بودجه نظامی هنگفت ترامپ جهت پنتاگون و زرادخانه هسته ای

عبارات مهم : آمریکا

رئیس جمهوری آمریکا بودجه نظامی ای ارائه کرده است که بزرگترین حجم بودجه از سال ۲۰۱۱ محسوب می شود و روی تقویت دفاع هسته ای این کشور و مقابله با رشد اقتدار چین و روسیه تمرکز دارد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، این پیشنهاد که بخشی از درخواست بودجه دونالد ترامپ، مدیر جمهوری آمریکا جهت دولت هست، بودجه ۶۱۷ میلیارد دلاری در اختیار پنتاگون می گذارد و علاوه بر آن ۶۹ میلیارد دلار دیگر جهت تامین جنگ های جاری در سال مالی ۲۰۱۹ ارائه می کند. این بودجه نظامی ۷۴ میلیارد دلار زیاد از بودجه جهت سال مالی گذشته هست.

با این حال منتقدان می گویند، بودجه پیشنهادی زیاد کردن یافته از جانب ترامپ باز هم کمتر از آن چیزی است که او در جریان کمپین انتخاباتی ۲۰۱۶ وعده داده بود؛ زمانی که مکررا تاکید می کرد، ارتش آمریکا کمتر از آنچه باید اعتبار دریافت می کند.

بودجه نظامی هنگفت ترامپ جهت پنتاگون و زرادخانه هسته‌ای

اسناد بودجه مذکور خصوصا بر “از بین بردن فرسایش برتری نظامی ایالات متحده در رابطه با چین و روسیه” تاکید دارد؛ مساله ای که کانون مهم استراتژی دفاع ملی است که جیمز ماتیس، وزیر دفاع آمریکا در ژانویه آن را رونمایی کرد.

اعتبارات جهت نگهداری زرادخانه هسته ای آمریکا هم زیاد کردن یافت. در صدر درخواست بودجه ۶۸۶ میلیارد دلاری پنتاگون یک ۳۰ میلیارد دلار دیگر هم جهت آژانس های غیرنظامی از جمله وزارت انرژی که از تسلیحات هسته ای این کشور نگهداری می کند، در نظر گرفته شده است هست.

رئیس‌جمهوری آمریکا بودجه نظامی‌ای ارائه کرده است که بزرگترین حجم بودجه از سال ۲۰۱۱ محسوب می‌شود و روی تقویت دفاع هسته‌ای این کشور و مقابله با رشد اقتدار چین و ر

بودجه درخواستی جهت شرکت ملی امنیت هسته ای که از جناح های نیمه خودمختار وزارت انرژی آمریکاست، ۱۵.۰۹ میلیارد دلار بود که حدود ۱.۲ میلیارد دلار از درخواست سال گذشته زیاد کردن نشان می دهد. وزارت انرژی آمریکا تاکید دارد به این بودجه جهت مدرنیزه سازی و حفظ مجموعه تسلیحات هسته ای این کشور نیاز دارد. دولت ترامپ خواستار توسعه توانایی تسلیحات هسته ای آمریکا شده است است.

بودجه پیشنهادی ترامپ باید در کنگره تصویب شود که کنترل کل اعتبارات فدرال را در دست دارد و به ندرت بودجه های ریاست جمهوری را اجرا می کند. یک تحلیلگر در اندیشکده “موسسه سرمایه گذاری آمریکایی” می گوید: زیاد کردن نسبتا اندک و سال به سال بودجه نمی گذارد ارتش آمریکا چیزی شبیه بازسازی در امتداد چشم اندازی که ترامپ در دوره کمپین انتخاباتی ترسیم کرد، پیگیری کند یا به سرعت ارتش را بزرگ کند، یک ناوگان با ۳۵۰ کشتی بسازد و نیروی هوایی جنگی آمریکا را زیاد کردن دهد.

بودجه درخواستی پنتاگون ۱۰.۷ میلیارد دلار به خرید ۷۷ جنگنده اف -۳۵ ساخت لاکهید مارتین و نیز ۲ میلیارد دلار به خرید ۲۴ جنگنده اف-۱۸ سوپر هورنتز تخصیص داده شده است می دهد. بودجه پیشنهادی جهت آژانس دفاع موشکی (MDA) که موظف است از این کشور برابر حملات موشکی محافظت کند، ۹.۹ میلیارد دلار بود که از ۷.۸ میلیارد دلار اعتبار درخواستی در سال مالی ۲۰۱۸ زیاد کردن نشان می دهد.

بودجه نظامی هنگفت ترامپ جهت پنتاگون و زرادخانه هسته‌ای

واژه های کلیدی: آمریکا | پنتاگون | آمریکایی | دولت ترامپ | دونالد ترامپ | اخبار بین الملل


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار